וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפים שיעזרו לכם לשרוד את הבקרים המאתגרים עם הילדים

בשיתוף חברת גליל

27.2.2023 / 8:00

בקרים עם ילדים עלולים להיות מלחיצים ועמוסים - הילדים רק רוצים לישון, ואנחנו רק רוצים שהם יתארגנו כבר. אספנו עבורכם כמה טיפים לבקרים רגועים ובריאים יותר

אמא עייפה עם ילד בוקר קפה. ShutterStock
כמה טיפים מנצחים לשגרת בוקר בריאה ומאוזנת/ShutterStock

כל הורה יודע שבקרים עם ילדים זה עסק מורכב, לא משנה באיזה גיל. בין הניסיונות להעיר אותם, לעזור להם להתארגן, להכין להם אוכל לבית הספר ולהתארגן בעצמנו - רוב ההורים מתחילים את היום עם הלשון בחוץ. אבל זה ממש לא חייב להיות ככה. הנה כמה טיפים לשגרת בוקר בריאה ומאוזנת.

קומו קצת קודם: מתרוצצים כל הבוקר? ייתכן שהפתרון שלכם הוא פשוט לכוון את השעון רבע שעה מוקדם יותר, כך שיהיה לכם זמן להתקדם עם ההתארגנות שלכם, לפני שאתם פונים לילדים. אם תעירו את הילדים רגועים יותר וממהרים פחות - האווירה בבית תהיה נעימה יותר, ותשפיע גם עליהם.

אל תוותרו על ארוחת בוקר: ארוחת בוקר היא ארוחה חשובה מאוד, אבל עבור המון משפחות - אין באמת אפשרות לשבת סביב השולחן בשעה הלחוצה הזו של הבוקר. הבשורות הטובות הן שאפשר לארגן בקלות ארוחות בוקר בריאות ומהירות to go.

לרכישת אגס גליל>>
לרכישת בננה גליל>>

האפשרות הטובה ביותר היא כמובן ירקות ופירות. הילדים שלכם יכולים לקחת בננה לדרך, וליהנות מאשלגן, מגנזיום, ויטמין B6, חומצות אמינו חיוניות, פיטוכימיקלים סיבים תזונתיים, מינרלים וויטמינים. הבננה אפילו משפרת את תפקודי המוח - וזה בטח יתרון לפני יום ארוך בבית הספר.

אפשרות נוספת ומומלצת מאוד היא להכין לכל אחד מבני הבית קופסת פירות מפנקת להמשך היום - עכשיו בחורף אפשר למלא אותה בפירות הדר, כמו תפוזים וקלמנטינות, ולהכין אותה כבר ערב קודם, כדי לחסוך זמן נוסף. פירות הדר גם יספקו לכם שפע של ויטמין C שישמור עליכם מפני מחלות החורף.

וכשאתם בוחרים פירות שילוו את הילדים שלכם ביומם העמוס, שימו לב שאתם בוחרים בפרי ישראלי - תוכלו לזהות אותו לפי סמל הדחליל של חברת גליל. תוצרת חקלאית טרייה מהשוק המקומי תבטיח פירות טעימים, טריים ומזינים יותר.

חלקו אחריות: הורים רבים נוטים לקחת על עצמם את כל העומס של הבוקר, כדי שדברים יתקדמו ביעילות. אבל האמת היא שאם תעבירו את חלק ממשימות הבוקר לילדים (זוכרים את קופסת הפירות מהסעיף הקודם?), גם תתקדמו מהר יותר וגם תעצימו את תחושת הערך שלהם, כי ילד שתורם בבית הוא ילד שיוצא ליום בתחושת ביטחון גדולה יותר.

הכינו כמה שיותר מראש: את הבגדים שלכם ושל הילדים כדאי להכין כבר ערב קודם, כנ"ל לגבי התיקים. גם בתחום קופסאות האוכל - מה שיכול להחזיק מעמד לילה, מוטב להכין מבעוד מועד ולשמור במקרר.

שחררו: כמו שלנו ההורים יש בקרים טובים יותר ובקרים טובים פחות, כך גם לילדים שלנו, ויהיו בקרים שבהם תאחרו קצת. זה לא סוף העולם. נסו לשמור על אווירה טובה גם בבקרים לא מושלמים, ולהוציא את הילד עם חיוך ועם פרי בריא ביד. מחר יהיה טוב יותר.

לרכישת אבוקדו גליל>>

בשיתוף חברת גליל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully