נמאס לכם לאכול שטויות במשרד? יש לנו כמה פתרונות מושלמים

הכי קל ליפול לבורקסים בישיבות בעבודה, או לשוקולד שהביא החבר למשרד והחביא במגירה, אבל אם אתם רוצים לשמור על תזונה מאוזנת - כדאי שתכינו לכם כמה נשנושים בריאים יותר לשעות הקשות

בשיתוף גליל
28/06/2022
פירות ואגוזים(צילום: ShutterStock)

גם בימים שבהם אנחנו מבטיחים לעצמנו לאכול בריא כל היום, מגיעה שעה במשרד שבה אנחנו פשוט חייבים לנשנש. וכשהצורך בנשנוש מגיע, בדרך כלל באזור 16:00, כולנו אוכלים מכל הבא ליד - שוקולדים שהבוס הביא מחו"ל, בורקסים שנשארו מהישיבה או כמה ביסקוויטים מהמטבחון.

אם אתם רוצים לשמור על תזונה מאוזנת, ולהימנע מנשנוש של שטויות שלא באמת מספקות אתכם, הפתרון הוא לצייד את המשרד בנשנושים בריאים וטעימים. הנה ההמלצות שלנו:

בחורה אוכל ממתקים במשרד. ShutterStock
הפתרון: לצייד את המשרד בנשנושים בריאים וטעימים(צילום: ShutterStock)

1. בננות

פירות טריים מהווים אפשרות מצוינת לארוחת ביניים, וכזו שקשה לטעות בה. הפירות מתוקים באופן טבעי, ולכן כאשר הצורך למשהו מתוק מתעורר, הם יכולים להוות תחליף בריא וזמין. בננות הן פרי שקל ונוח לזרוק לתיק, וזה לא היתרון היחיד שלהן. הן גם מכילות ויטמינים מקבוצת A, C ו-6B, אשלגן, מגנזיום, חומצה פולית, נוגדי חמצון וגם ברזל, חלבונים, פחמימות, שומנים וסיבים. למעשה, בבננה אחת תוכלו למצוא קצת מכל מה שהגוף שלכם צריך.

וכשאתם בוחרים אשכול בננות לקחת למשרד, או כל פרי אחר, שימו לב שאתם בוחרים בפרי ישראלי - תוכלו לזהות אותו לפי סמל הדחליל של חברת גליל. תוצרת חקלאית טרייה מהשוק המקומי תבטיח פירות טעימים, טריים ומזינים יותר.

2. אגוזים

אגוזים ושקדים הם נשנוש בריא במיוחד. אם אוכלים מהם במידה, הם מסייעים להפחית את רמות השומנים בדם, בריאים למוח ותורמים לגוף שלנו נוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים. מכיוון שיש בהם גם לא מעט שומן (מהסוג הבריא, אבל בכל זאת), מומלץ למדוד את הכמות ולחלק למנות לפי ימים. מנה מומלצת: 7 שקדים + 2 אגוזי מלך, מכילה כ-100 קלוריות, ולגמרי תסגור לכם את הפינה.

3. קופסא של קיץ

הקיץ בעיצומו, וזה אומר שאתם יכולים להכין לכם למשרד קופסא עם כל הפירות שאתם אוהבים - משמשים, שזיפים, אפרסקים, נקטרינות, דובדבנים. כל הפירות האלה מכילים שפע של ויטמינים ומינרלים שיעשו לכם טוב, וגם סוכר שיספק לכם את מנת המתוק שאתם רוצים, אבל בצורה מאוזנת.

ההמלצה שלנו לפרי שירענן לכם את היום במשרד היא נקטרינה. הנקטרינה מהווה מקור עשיר לנוגדי חמצון, והיא גם עשירה מאוד במים ולכן מסייעת לאנשים שלא שותים מספיק להגיע לכמות הנוזלים שהם צריכים. וכמובן - היא מתוקה וטעימה במיוחד. עוד פרי שתמיד כדאי להוסיף לקופסת הפירות הוא אגס - פרי דל קלוריות (59 קלוריות ל-100 גרם) שמכיל מגוון מינרלים כמו אבץ, זרחן, אשלגן, סידן, ויטמיני B, ויטמין C וויטמין A.


4. פופקורן

פופקורן הוא בחירה מושלמת לנשנוש כשבא לכם חטיף מלוח. 3 כוסות מדידה של פופקורן מכילות כ-95 קלוריות בלבד. פופקורן גם עשיר בסיבים תזונתיים - מכיל כמעט 4 גרם למנה של 4 כוסות, מה שגורם לו להיות משביע וממלא. אתם יכולים להכין פופקורן במיקרוגל המשרדי, וניתן גם להכין אותו בבית, לחלק לשקיות קטנות ולהביא לעבודה. אם אתם מעדיפים להכין פופקורן במיקרוגל, עדיף לבחור בשקיות אישיות המכילות כ-100 קלוריות לשקית ולא להתפתות לתוספת של חמאה.

5. יוגורט

גם יוגורט הוא אפשרות נוחה ובריאה לארוחת ביניים במשרד, כזו שתספק לגופכם סידן וחלבון ותתרום לתחושת שובע. ליוגורט אפשר להוסיף פירות טריים ובריאים, שיוסיפו לו ערכים תזונתיים נוספים, וכמובן את המתיקות שרובנו מחפשים אחרי הצהריים.

  • פירות
  • ירקות
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully